1. Care a fost ultima modalitate de contact cu un reprezentant al serviciului clienți?
2. Cât timp a trebuit să aștepți până cănd un reprezentant te-a putut ajuta?
3. Cum a decurs conversația cu unul dintre reprezentanții noștri?
4. Care dintre următoarele afirmații descrie cel mai bine rezultatul discuției cu reprezentantul clienți?
5. Pe o scară de la 1 la 5, în ce măsură ești de acord cu următoarele caracteristici ale reprezentanților nosștri din departamentul de relații cu clienții?
Pe deplin de acord | De acord | Neutru | Nu sunt de acord | Nu sunt deloc de acord | |
---|---|---|---|---|---|
Rabdare | |||||
Entuziasm | |||||
Bun ascultător | |||||
Amabilitate | |||||
Seriozitate | |||||
Atenție |
6. Ți-a fost rezolvată problema?
7. Dacă problema persistă, te rugăm să ne dai șansa să o rezolvăm. Completează câmpurile de mai jos pentru a fi contactat de unul dintre reprezentanții noștri.
Nume
Număr de telefon
Adresă de email