Întrebări frecvente

Ce se întămplă cu datele mele personale? Sunt în siguranță?

Informațiile tale personale obținute prin sondajele la care ai participat îți aparțin. Survey.ro nu îți distribuie datele personale niciunei părți terțe. Survey.ro asigură criptare SSl pentru siguranța maximă a datelor.

Pot să plătesc doar pentru câteva luni?

Da. Survey.ro oferă abonamente lunare, dar și anuale.

Se pot obține reduceri corporative?

Da. Oferim reduceri pentru 10+ utilizatori din aceeași companie. Te rugăm să ne contactezi pentru mai multe informații.

Este nevoie să semnez un contract?

Nu. Survey.ro nu te împovărează cu contracte și îți permite să folosești și să plătești pentru servicii doar atunci când ai nevoie. În momentul înregistrării, va trebui doar să accepți termenii noștri de utilizare.

Care sunt metodele de plată acceptate?

Survey.ro îți permite să plătești cu cărți de credit sau debit, precum și prin PayPal.

Îmi pot modifica abonamentul?

Da. Îți poți schimba oricând planul de abonament. Dacă treci la un abonament mai scump, va trebui să plătești diferența. Dacă treci la un abonament mai ieftin, îți vom rambursa noi diferența (doar pentru abonamentele anuale).

Ce se întâmplă când îmi expiră abonamentul SILVER sau GOLD?

Vei fi trecut în mod automat la un plan GRATUIT. Toate informațiile și sondajele tale vor rămîne disponibile. Toate sondajele de opinie cu status activ vor fi dezactivate.

Ai și alte întrebări?

Suntem bucuroși să îți răspundem la toate întrebările și chiar să te ajutăm să îți creezi propriul sondaj. Ne poți contacta 24/7.

Înregistrare