Satisfacția clienților este importantă pentru toate întreprinderile, însă nicio industrie nu înțelege nevoia de feedback din partea clienților așa cum o înțeleg cei din sectorul hospitalier. Hotelurile și restaurantele sunt în mod deosebit susceptibile influenței satisfacției clienților asupra profiturilor.
Succesul hotelului sau restaurantul tău depinde de excelența serviciilor oferite clienților. Neîndeplinirea aștepărilor acestora poate să ducă la recenzii negative pe internet care îți pot afecta grav încasările. Drept rezultat, este cel mai bine ca hotelurile și restaurantele să fie cu un pas înaintea serviciilor slabe și să caute să îmbunătățească experiența oaspeților lor prin sondajele de opinie pentru hoteluri / restaurante.
Survey.ro ajută la adunarea și analizarea de informații valoroase într-un mod foarte rentabil și eficient. Din motive bine-întemeiate, multe hoteluri și restaurante au implementat deja modalități de a obține feedback-ul clienților direct prin website-urile acestora. Clienții au nevoie de o modalitate de a-și spune opinia sinceră, iar metodele digitale sunt, de cele mai multe ori, cele mai convenabile și rentabile.
Prin Survey.ro îți poți crea propriul sondaj și colecta răspunsuri direct prin canalul tău preferat. Printr-un simplu link prezentat oaspeților tăi, poți genera informații folositoare și acționabile imediat.