GRATUIT €0 pe lună | SILVER €9 pe lună ECONOMISEȘTE 25% Plătește € 81 pe an | GOLD €19 pe lună ECONOMISEȘTE 25% Plătește € 171 pe an | |
---|---|---|---|
Sondaje | 5 | nelimitate | nelimitate |
Întrebări per sondaj | 10 | nelimitate | nelimitate |
Răspunsuri per sondaj | 100 | nelimitate | nelimitate |
Invitații lunare pe mail pentru participarea la sondaje | 50 | 1,000 | 5,000 |
Utilizatori adiționali | 0 | 0 | 10 |
Propriul tău link de sondaj (de exp. my-company.survey.ro/marketing) | |||
Elimină link-ul Survey.ro |
Informațiile tale personale obținute din sondajele la care ai participat îți aparțin. Survey.ro nu îți distribuie datele personale niciunei părți terțe. Survey.ro asigură criptare SSl pentru siguranța maximă a datelor.
Da. Survey.ro oferă abonamente lunare dar și anuale.
Da. Oferim reduceri pentru 10+ utilizatori din aceeași companie. Te rugăm să ne contactezi pentru mai multe informații.
Nu. Survey.ro nu te împovărează cu contracte și îți permite să folosești să să plătești pentru servicii doar atunci când ai nevoie. În momentul înregistrării, va trebui doar să accepți termenii noștri de utilizare.
Survey.ro îți permite să plătești cu cărți de credit sau debit, precum și prin PayPal.
Da. Îți poți schimba oricând planul de abonament. Dacă treci la un abonament mai scump, va trebui să plătești diferența. Dacă treci la un abonament mai ieftin, îți vom rambursa noi diferența (doar pentru abonamentele anuale).
Vei fi trecut în mod automat la un plan GRATUIT. Toate informațiile și sondajele tale vor rămîne disponibile. Toate sondajele de opinie cu status activ vor fi dezactivate.
Suntem bucuroși să îți răspundem la toate întrebările și chiar să te ajutăm să îți creezi propriul sondaj. Ne poți contacta 24/7.
Obișnuiam să folosim consultanți externi pentru cercetările noastre legate de satisfacția angajaților. Cu ajutorul serviciilor online de pe Survey.ro, folosim soluții interne de două ori pe an la doar 5% din cost.
Survey.ro m-a ajutat să descopăr părerea clienților despre noi. Am creat un sondaj în doar câteva minute, l-am distribuit listei noastre de clienți și, în decurs de 2 zile, am înțeles de ce pierdem vânzări și ce trebuie să facem să ne perfecționăm.