Sondaje de opinie pentru interviurile de ieșire ale angajaților

Interviurile de ieșire – informații de valoare

Indiferent că angajatul tău a fost concediat, disponibilizat, sau și-a dat demisia, neefectuarea sondajului pentru interviul de ieșire al angajatului respectiv va lăsa în urmă informații de valoare pe care compania ta le poate folosi pentru îmbunătățirea performanței per ansamblu a companiei. Poți deduce informații fundamentale în urma plecării unui angajat dacă vei realiza un sondaj de opinie pentru interviul de plecare al angajatului respectiv. Vei obține informații de valoare, și de cele mai multe ori ascunse, în legătură cu satisfacția acestuia/acesteia cu locul de muncă, vei afla informații despre probleme interne, despre performanța managerilor, etc.

Să afli informații legate de cultura muncii, de stilul celor din conducere și de procesele operaționale de la cineva care are experiență în cadrul companiei se poate dovedi a fi extrem de util. Totodată, nu ai nimic de pierdut din cauza sincerității angajaților. Sondajele pentru interviurile de ieșire pot să servească drept transfer de cunoștințe între angajații care pleacă și cei care vin.

De cele mai multe ori, departamentul de resurse umane din cadrul companiei tale se va ocupa de interviurile de ieșire ale angajaților, însă toate echipele și departamentele pot beneficia de pe urma feedback-ului primit.

Cu ajutorul platformei noastre de cercetare online, poți realiza sondaje de opinie pentru interviurile de ieșire ale angajaților prin utilizarea instrumentelor automatizate de cercetare. De ce este mai bine online? Pentru că, angajații care pleacă, îți vor oferi răspunsuri sincere doar în intimitatea lor. Vor fi mai puțin stresați, vor exista mai puține motive ca aceștia să ascundă adevărul și mai multe motive de sinceritate.

În plus, îți poți trimite sondajele după mult timp după plecarea efectivă a unui angajat. Astfel, îi oferi timp suficient să reflecteze asupra companiei. Survey.ro facilitează acest proces. În momentul obținerii de feedback, poți genera rapoarte în doar câteva minute și poți începe să folosești noile cunoștințe pentru a-ți îmbunătăți compania.

Exemple: