Doar o companie care nu oferă produse sau servicii clienților săi poate să le ignore părerea, mulțumirea sau nemulțumirea, poate să le ignore dorința de a cumpăra din nou un produs/ serviciu, sau în caz contrar, motivul refuzului de a face acest lucru. Tehnologiile online oferă posibilitatea de a investiga rapid și eficient atitudinile și […]
Cercetarea de piață în era digitală
Cercetarea de piață a fost întotdeauna parte integrantă și importantă în lumea afacerilor. De la lansarea unui nou produs, la stabilirea capriciilor fiecărui utilizator în legătură cu comercializarea unui podus, sondajele de opinie sunt „ochii și urechile” fiecărui departament de marketing. Principala metodă de cercetare de piață este prin comunicarea cu persoanele care cumpără sau […]
Cum să fim atenți la feedback-ul clienților noștri?
Jeffrey Gitomer, expert în marketing și autor al unora dintre cele mai bune ghiduri de marketing a spus: „Satisfacerea clientului este fără valoare. Fidelitatea clientului este neprețuită!”. Până la urmă, însă, acestea se bazează una pe alta. Până și însuși Gitomer este convins că singura modalitate de a atinge și menține fidelitatea clientului este să […]