Feedback legat de satisfacția clienților

Sunt clienții tăi satisfăcuți cu serviciile pe care le oferi?

În urma interacțiunii clienților cu compania ta, aceștia îți pot oferi feedback și sugestii de valoare pentru zonele care pot fi îmbunătățite. Cât de satisfăcuți sunt clienții tăi? Indiferent că este vorba despre sericiul clienți, nivelurile de preț, caracteristicile produselor, sau curățenia din locațiile de business, clienții îți pot oferi feedback de valoare pe care îl poți pune în practică.

Ascultă-i pe clienții tăi când încearcă să ajute la îmbunătățirea strategiei companiei tale, la identificarea oportunităților pentru creșterea profitului și la creșterea în sine a acestuia. Prin feedback-ul inteligent legat de satisfacția clienților poți să continui să îmbunătățești experiența clienților, să le menții loialitatea și să crești rata de retenție în cadrul companiei tale. De multe ori, eforturile și investițiile cele mai mari sunt făcute la nivelul achizițiilor. Astfel, firmele nu reușesc să răspundă la nevoile clienților lor actuali și să își îmbunătățească relația cu aceștia.

Prin Survey.ro, poți ajunge la cât de mulți clienți dorești. Creează un sondaj de opinie legat de feedback-ul clienților și ia legătura cu aceștia în locurile pe care le preferă: pe rețelele sociale, pe mail, pe website, etc. Survey.ro oferă canale de livrare multiple pentru generarea de răspunsuri rapide. Folosește instrumentele noastre de analiză avansate, elimină valorile aberante și răspunsurile irelevante pentru a te putea concentra doar pe informațiile care contează. Instrumentele noastre de cercetare online te ajută să pleci urechea la ceea ce au de spus consumatorii în legătură cu compania ta și să ai mai mulți clienți satisfăcuți.

Exemple: